| inloggen | |||||||||||||||||||||||
VHZ jaargang 44 - 2003 → Oude jaargangen Van Horen Zeggen → Van Horen Zeggen → Bureau FENAC. VHZ 2003-4Henriette Langdon: De rol van de tolk bij taal- en spraakdiagnostiek Inge van Kampen en Clemens Manders: Implementatie van Handelingsgerichte Diagnostiek binnen veranderende schoolorganisaties en -culturen VHZ 2003-3Ina van Berckelaer-Onnes: Autisme en cluster 2 Peggy Cremers: Als je ziet wat je doet, weet je hoe het moet VHZ 2003-2Jos Hagens: Het REC start ?.. So what? Annelies de Blaauw: Vroegbegeleiding bij Effatha Guyot Zorg, regio west Wilma
Knijff, Sieneke Goorhuis-Brouwer en Els Ten Vergert: Welke adviezen
worden gegeven bij kinderen met taalstoornissen en wat is het effect
hiervan? VHZ 2003-1Dieuwke Bode en Harry Knoors: Het effect van het gebruik van gebaren op de woordproductie van kinderen met specifieke taalstoornissen Max Goosen, Arko Oderwald en Jetske Klatter-Folmer: Keuzes in taal en communicatie; Hoe ouders van dove kinderen beslissingen nemen in opvoeding en onderwijs Trude Schermer: Standaardisatie en nu?
|
||||||||||||||||||||||||
Copyright 2008-2024 Bureau AudCom |